Ekspansja zagraniczna firmy KUFIETA dzięki realizacji programu Go to Brand
Pragniemy poinformować Państwa, że nasza firma KUFIETA Spółka Jawna na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej 11.03.2020 r. z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości realizuje projekt nr POIR.03.03.03-24-0073/19 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.:
„Ekspansja zagraniczna firmy KUFIETA dzięki realizacji programu
Go to Brand”
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand V.
Krótki opis projektu:
Wnioskodawca weźmie udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych.
Działania będą prowadzane na rynkach perspektywicznych: USA, ZEA
Wnioskodawca zrealizuje 3 imprezy targowe w charakterze wystawcy.
Cel projektu:
Głównym celem projektu jest promowanie marki KUFIETA i wzrost sprzedaży eksportowej firmy na rynkach zagranicznych.
Planowane efekty projektu:
Cele jakościowe na poziomie produktu:
1. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstwa
2. Zintensyfikowanie powiązań z zagr. partnerami.
3. Zwiększenie rozpoznawalności marki firmy na wybranych rynkach docelowych i promocja marki Polska
Cele ilościowe na poziomie rezultatu.
Wzrost wartości przychodów pochodzących z eksportu.
W ramach realizacji projektu KUFIETA będzie miał na celu pozyskanie nowych kontrahentów i zdobycie co najmniej 3 nowych kontraktów.
Firma wykorzysta osiągnięte rezultaty w celu dalszej ekspansji zagranicznej. Dzięki wzrostowi przychodów z eksportu, firma będzie miała możliwość ekspansji na nowe rynki. Dzięki większej rozpoznawalności na rynkach zagranicznych KUFIETA ma większą szansę na pozyskanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 214 400.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 128 640.00 PLN
Ta treść dostępna jest także w językach: angielski